Torsdag

Hej hej hallå!
Hur är det med alla snyggingar idag då? Och snygga, det är ni allihopa! :)
Idag är det torsdag och jag har naturkunskap hela dagen i skolan :P Jag brukade tycka att det var skitjobbigt med naturkunskap förut men nu tycker jag faktiskt att det är helt okej, även om det nästan bara är jag från min klass som går på det. (Fia går också den kursen). Annars så är det bara folk från 3a som går där :P
__________
.
Snart ska vi från Engelska klassen åka till London, and it feels great! Känner resfebern smyga på lite diskret :P Har ingen riktig resfebern än, men det känns som om jag kommer att få det :P Någon annan som varit i London? Några tips på vad ni tycker att man borde se och utforska? :)

BILDKÄLLA
__________
.
Nu ska jag ta och fixa mig, käka frukost och bege mig mot skolan :P Bye bye gorgeous readers!

Kommentarer
Postat av: Mamajay

okej,jag kommer från iloilo själv? tack så mkt

2010-03-11 @ 09:35:06
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag var i london och hade praktik i jan, Big ben e ett måste,london eye, primark men skippa akvariumet det är verkligen inte värt alla pengar. Imaxx ska tydligen vara helt otroligt att se bio på:)

2010-03-11 @ 20:52:33
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0