Hejsan hejsan!

Hur är det med allihopa? Känner att jag inte riktigt har varit på topp när det gäller bloggningen, men tänkte att jag ska försöka skärpa mig när det gäller det :P 

I torsdags hade jag iaf studentskiva som alla vet and my god it was a great one! Hade så sjukt roligt och det kommer bli så tråkigt att skiljas från alla vänner när vi tar studenten! Men vi ska väl se till att ses iaf hoppas jag :) Hehe. Men  tack iaf till alla som förgyllde min kväll! Bilder kommer inom en snar framtid :P

I fredags så åkte jag ut till Gräsö med Jocke och där var släkten på hans pappas sida(några av dom iaf) Dom har arbetat så flitigt hela helgen, dom har verkligen varit duktiga :) Det är ett under att dom orkade faktiskt :P (tycker jag iaf) Sen så har inte så mkt hänt. Åkte hem igår kväll, käkade middag sen blev det nästan sängen på en gång eftersom kl var så mycket. (I know, händer inte mycket i mitt liv :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0