I-lands problem!

Fått höra att jag hade finare ögonbryn förut, inte utav bara en person. Själv tycker jag att jag är fin som jag är vilket är det viktigaste enligt mig, jag är ju fortfarande samma person. Men min fråga till er är vilken stil på ögonbrynen tycker ni var finast?
Sorry för den dåliga bilden, kunde tyvärr inte komma fram med något bättre :P Min pojkvän tycker iaf att första bilden va finast. Förmodligen min mor med :P Och som ni förstår så är den första bilden på innan ögonbrynen började noppas lite mer än vad jag brukade. Andra bilden har jag börjat noppa ögonbrynen mer och måla dem för att få dem starkt markerade. Vilket jag tycker är assnyggt! Och sen sista bilden(som är lite pixellererad som ni kanske ser, eftersom jag ser hemskt ut nu :P) är på mig idag lite smalare men fortfarande målade.

Kommentarer
Postat av: mommy

Ha ha ha...måste du lägga ut det??? om du tycker att du är fint...det är väl det viktigast??? Vem bryr sig vad din mor tycker?? du gör som du vill ändå och du tycker som du vill ändå och din pojkvän tycker som du tycker ändå??? varför frågar du??? Det jag ser säger jag eftersom du är min dotter och jag vet hur du ser ut förr........och du vet vad jag tycker.......that´s it...but it´s you life.......not mine...

2010-05-27 @ 21:01:04
Postat av: Amanda

Gå på vad du själv trivs bäst med! Jag tycker att de i mitten är jätte fina, så skulle jag vilja ha mina ;) och tack för kommentaren, utan min kreativitet vore jag inte mycket (:

2010-05-27 @ 21:09:08
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: J'licious

sv; ja jätte snuskig ;s :p haha

2010-05-28 @ 11:24:57
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: My

Gå på de du säger själv, de du tycker är snyggast och känner dig bekvämast i :)

2010-05-28 @ 11:59:29
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/
Postat av: jess

mittenbilden!

2010-05-28 @ 13:03:44
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0