Jag får vara besviken

Jag vill inte tjafsa, jag vill inte bråka och jag vill inte göra någon upprörd
Men jag tycker att jag har rätt att vara besviken.
Jag håller tyst ganska mycket och håller gärna in saker.
Men nu måste jag kunna säga det här utan att någon ska ta illa upp.
_______
-
Jag anpassade mig efter dig.
Jag väntade på dig.
Varför? För att jag ville göra detta med dig.
Vi har vetat om de här ett bra tag, men ändå har du inga pengar?
När var det vi hittade på något tillsammans senast?
______
-
Just a thought, du behöver inte svara på vad jag skriver.
Behövde bara få ur mig en del, pga min besvikelse.
Kalla mig tönt or w/e, it's just how I feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0