Please don't leave me

Hej hej hallå!
Idag är det måndag, den 31 maj, och denna veckan är något extra tung. Den är början på ett helt nytt liv och en stor förändring. Ni vet vad jag pratar om va? Det är ju studenten den här veckan! Och det är helt sjukt! Har liksom inte fattat det än.. Jag vet ju självklart vad jag ska syssla med efter studenten, men det känns ändå lite förvirrande att inte komma tillbaka till gymnasiet sen.

BILDKÄLLA
Självklart är det en grymt kul vecka även fast det känns lite tungt. Jag tycker ju att det ska bli skönt att ta studenten, men det är lite ledsamt att veta att man förmodligen kommer att tappa kontakten med väldigt många + att man vet att man inte kommer att träffa varandra varje vecka som man alltid gjort förut.

BILDKÄLLA
Shit.. det är bara att stiga ut i vuxen världen nu då..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0