Superklantarsel!

Hur klantig är inte jag dåå? Fick ett schema av jobbet för ett tag sen och nu insåg jag medan jag skrev i alla tider i min almanacka att jag tackat ja och bekräftat att ja kan jobba ända in i september! ... Jaha och? tänker ni säkert nu, men det är så att jag har ju sökt in till sjuksköterskeutbildningen i höst.. och tänk om jag kommer in? Vad gör jag med jobbet då?
Jag vill ju såklart ha jobbet kvar men om jag säger att jag tabbat mig såhär så kanske dom inte så gärna ger mig mer jobb? Jag kommer ju sabba HELA deras planering eftersom jag var en "akut inhoppare för någon som hoppat av" + att jag fått jobb på TVÅ av deras boenden. Man kanske ska vila pluggnerverna i ett halvår och jobba ett halvår innan man börjar skolan igen? hm.. jadu, bra fråga :P finns ju så mycket för och nackdelar med vilket som!

Kommentarer
Postat av: elin

Haft en bra dag? :)

2010-05-26 @ 16:34:32
URL: http://woodhacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0