Trött som få!

Hej hopp!
Jag har tydligen totalt tappat blogg glöden! Tänk på den tiden då det faktiskt var många som läste min blogg(typ i vintras då jag var i Filippinerna på praktik!) Men jag ska nog hitta den någon dag, även fast jag inte skriver för läsares skull, som jag skrivit tidigare.
______
-
För en stund sen kom Jockes kompisar, Emil och Fredde, för att våldgästa och hälsa på jocke men tyvärr så var och är ju Jocke nere på stan och har en utekväll med jobbet haha :P Så de blev lite snopna när det bara var jag hemma som satt och plugga som en nörd framför datan :P Pratade lite, men sen kom de fram till att de inte skulle störa mig i mitt pluggande och gå ner på stan för att möta upp Jocke istället :P Trevligt för dom! Imorgon ska jag plugga ännu mer och Jocke ska ut med just Emil och Freddan för att hitta på lite hyss, på söndag jobbar jag!
______
-
Well, well, nu är jag helt slutkörd! Min mage var i uppror tidigare idag och allt jag faktiskt gjort är suttit framför datorn och pluggat! Hard work mannen, jag lovar! Men vill man kämpa för bättre betyg så få man väl stå ut med det då :P Just nu känner jag att jag kämpat klart för idag, kl är ju 22.30 just nu:P och jag har varit igång med plugget sen imorse. Så jag ska nog ta och dricka lite te, ta en dusch och sen slänga mig i sängen snart! BYE alla fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0