What I'm looking for

Hej hej hallå!
Idag är det söndag och det är en regning dag! Men hellre idag än på studenten! :P Idag har det inte hänt mycket, har pluggat som vanligt, Jocke har sprungit runt och plockat lite, nu är han i garaget och jag ska till jobbet om några minuter :P
_______
-
Idag gjorde vi även en eventuell planering till vår enda semester vecka som vi har ihop i sommar :P Hehe, tur att det finns lediga dagar och helger! Annars hade det varit jättetråkigt. Men iaf, vi har ev. planerat att åka och hälsa på Jockes släktingar ner mot Nyköping, gå på Kolmården, åka till Gränna, min faster Berit och sedan hälsa på syster och hennes son! Om det blir såhär vet vi ju inte än eftersom vi inte vet än vad dom vi vill hälsa på har planerat men dte ska nog bli bra :)
_______
-
Nej, nu har jag inte tid med det här. Måste åka iväg på ett kvällspass på jobbet nu! :D See yah!

Kommentarer
Postat av: mommy

hej,

här hittade jag Berit och Sören address:

Odensåker Nolgården 2

54196 Väring

Tel. nr. 0500 442059

2010-05-23 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0