No more brains!

Hej hej hemskt mycket hej!
Vet ni hur mycket jag har pluggat idag eller? Tror faktiskt min hjärna har ramlat ut redan :P Och sen tror jag att dagens små storm vindar har försökt ge mig nack spärr, för varken min nacke eller mitt huvud mår så bra just nu :S GODDAMMIT! Känns som om jag skulle behöva ta mig en ipren och gå till sängs, men jag är fortfarande inte nöjd med dagens pluggande(trots att min hjärna har ramlat ut). Vill ju kunna naila ett MVG på provet imorrn, men då känns det som om jag skulle behöva läsa igenom allt nån gång till.. hinner ju inte plugga imorgon :( well, well..

BILDKÄLLA
Btw, fick ingen respons angående mitt "neger" inlägg. Ganska tråkigt faktiskt, ville ju höra lite åsikter

Kommentarer
Postat av: Li

Fin blogg :)

Besök gärna min blogg där jag skriver om mode, skvaller, musik och annat kul♥

2010-04-14 @ 14:56:35
URL: http://makecolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0